Onze website maakt gebruik van cookies. We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we deze informatie met onze partners. Je gaat akkoord met ons cookiebeleid als je onze website blijft gebruiken.

Cookies zijn kleine tekstbestanden die door websites kunnen worden gebruikt om gebruikerservaringen efficiënter te maken.

Volgens de wet mogen wij cookies op uw apparaat opslaan als ze strikt noodzakelijk zijn voor het gebruik van de site. Voor alle andere soorten cookies hebben we uw toestemming nodig.

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven.

Via de cookieverklaring op onze website kunt u uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken.

In ons privacybeleid vindt u meer informatie over wie we zijn, hoe u contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Uw toestemming geldt voor de volgende domeinen: www.bmnijzerwaren.nl


Cookieverklaring laatst bijgewerkt op 18/08/2025 door Cookiebot:

Voor 15:00 besteld, morgen geleverd
16 specialistische vestigingen
Gratis bezorging
BMN IJzerwaren

Veelgestelde vragen

Vragen over emballage, verzendkosten of levertijden? In de meeste gevallen kun je het antwoord op je vragen hieronder vinden. Mocht je daarna nog vragen hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen. Meer informatie lees je in de algemene voorwaarden.


Klant worden

Om klant te worden bij een BMN vestiging dien je jezelf te registreren bij een van onze vestigingen of via het online registratieformulier.. Indien je klant bent geworden ontvang je van ons een klantnummer.

Ja, wij helpen particuliere klanten graag op één van onze vestigingen. Hier kun je materialen bestellen of afhalen (indien de materialen bij deze vestiging voorradig zijn). Particuliere klanten kunnen geen gebruik maken van de webshop. 


MijnBMN account

Indien je een klantcode hebt kun je een MijnBMNIJzerwaren account aanvragen via het online aanvraagformulier

Je gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee je bij ons bekend bent. Ben je deze vergeten? Dan kun je deze opvragen bij onze webshop helpdesk.

Nee, de webshop is enkel toegankelijk voor zakelijke klanten met een eigen klantcode.

Vraag een nieuw wachtwoord aan via deze link.

Nee, deze worden beheerd door de vestiging


Bestellen

Nee, je dient in het bezit te zijn van een MijnBMNIJzerwaren account om online voorraden en je eigen prijzen te bekijken. 

De indicatieve levertijd is terug te vinden bij ieder product. De genoemde levertijd is een indicatieve levertijd voor bezorgbestellingen en is gebaseerd op voorraad van onze distributiecentra. Het kan zijn dat een product en/of merk enkel regionaal voorradig is. Levertijd zeker weten, spoedbestelling of advies nodig over een alternatief? Neem contact op met de dichtstbijzijnde vestiging.

Je ziet eigen contractprijzen (excl. btw) zoals ze door je vestiging zijn ingesteld. De prijzen zijn real-time en geldig op het moment van raadplegen. Tijdelijke actieprijzen worden altijd als zodanig gecommuniceerd. Vragen over prijzen? Neem contact op met je vestiging.

Alle bestellingen via bmnijzerwaren.nl worden gratis bezorgd door heel Nederland.

Afhankelijk van de voorraad op de vestiging is dit inderdaad mogelijk, wij adviseren altijd vooraf contact op te nemen zodat wij de materialen voor je kunnen reserveren.


Betaling & facturen

Je huidige betaalwijze vind je in het accountoverzicht. De betaling van je online bestelling loopt op dezelfde manier als de bestellingen op de vestiging. 

Ja, facturen die wij per mail versturen zijn voorzien van een iDEAL betaallink. Daarnaast is het ook mogelijk om deze facturen met iDEAL te betalen via bmnijzerwaren.nl/facturen. Indien je geen betaallink hebt ontvangen dan kan de betreffende factuur niet via iDEAL betaald worden.

Indien je de betaalwijze wil wijzigen raden we je aan om contact op te nemen met je eigen BMN vestiging.

Wij versturen facturen per post, per mail of via een maatwerk koppeling. Digitale facturen zijn beschikbaar in de formaten: pdf, xml en ubl. Bekijk hier de huidige factuurinstellingen. Daarnaast zijn de facturen te downloaden via bmnijzerwaren.nl/facturen.

Wil je de factuurinstellingen wijzigen? Geef hier je wijziging door.


Spaarprogramma BMN Club

BMN Club is het spaarprogramma van BMN. Als geactiveerd lid krijg je altijd korting op de leukste deals voor thuis, dagjes uit en alles rondom eten en drinken. Ook wanneer je nog géén clubpunten hebt. Punten spaar je bij het afhalen van materialen in een van onze vestigingen. Deze kun je inleveren voor gratis gadgets, belevenissen en vouchers.

Als clublid spaar je automatisch punten bij iedere afhaalorderPer afhaalbon en per €10 euro (excl. btw.) ontvang je 1 spaarpunt.

Je ontvangt géén punten over zaagkosten of andere bewerkingen aan een product, dienst(artikelen), emballage, statiegeld pallets, opruimartikelen, huurgoederen, emballage kosten en hubs.

Wil je ook graag gebruik maken van alle voordelen die de BMN Club te bieden heeft? Dat snappen wij heel goed. Je kunt jouw BMN Club hier activeren of via 'Mijn BMN'.

Heb je nog geen 'Mijn BMN'-account? Vraag deze dan hier aan.

Om in te loggen bij de BMN Club, moet je in eerste instantie ingelogd zijn bij bmn.nl. Vervolgens kun je zo door naar de BMN Club. Heb je nog geen account op bmn.nl, vraag deze dan hier aan. Doen zich andere problemen voor, stuur dan een mail naar club@bmn.nl. Binnen 1 á 2 werkdagen proberen wij je dan van een antwoord te voorzien.

Zeker, ook als je niets of nauwelijks afhaalt bij een van onze vestigingen kan je genieten van de voordelen van de BMN Club. Met het platformen BMN Smaak en BMN Vermaak heb je altijd korting op leuke deals voor thuis, dagjes uit of alles rondom eten en drinken. Deze zijn toegankelijk voor elk clublid, ook zonder clubpunten.

Bij de BMN Club hoef je niet eerst heel veel punten te sparen om te profiteren van voordeel. Nee, bij de BMN Club kun je meteen genieten van voordeel voor thuis, een dagje uit of alles rondom eten en drinken. Die clubpunten komen vanzelf en kun je dan verzilveren in de spaarshop voor gratis gadgets, belevenissen en vouchers.

Je clubpunten kun je besteden in onze spaarshop! Je kunt sparen voor de mooiste belevenissen, de nieuwste gadgets en nog veel meer!

Rechtsboven in jouw BMN Club omgeving staat het tegoed. Wil je een gedetailleerd overzicht van je gespaarde clubpunten? Ga dan naar 'Mijn punten'.

Het zou kunnen dat er een fout is gemaakt of dat clubpunten onjuist of niet zijn bijgeschreven in je BMN Club account. Heb je hier een vraag over, stuur dan een e-mail naar club@bmn.nl. Vermeld in de mail in ieder geval je naam, vraag en klantnummer. Wij proberen je dan binnen 1 á 2 werkdagen te voorzien van een antwoord.

Rechtsboven in je BMN Club account kun je bij het profiel-icoontje jouw persoonlijke gegevens wijzigen. Klik op 'Mijn profiel' en wijzig jouw persoonlijke gegevens.

Absoluut. Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zijn nooit zichtbaar voor externe partijen. Gegevens zullen ook nooit aan derden beschikbaar gesteld worden.

Je kunt je lidmaatschap opzeggen door contact op te nemen met de klantenservice: club@bmn.nl of 010-2043036 (bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur - 17.00 uur).

Wil je weten wanneer je de bestelling kunt verwachten, wat je moet doen als je een beschadigd en/of defect artikel hebt ontvangen of waarom een artikel niet meer in de BMN Club spaarshop te vinden is? Neem contact op met onze klantenservice via support@bmnclub.nl of 010-2043036 (bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur - 17.00 uur).


Retouren

Retourneren kan alleen indien de artikelen onbeschadigd zijn en de aanvraag tot retour door ons is goedgekeurd. Indien je artikelen wilt retourneren dien je contact op te nemen met je eigen vestiging

Nee, de retourafspraken zijn voor beide gelijk. Meer informatie lees je in de algemene voorwaarden.


Klachten & contact

Heb je een klacht? Dat vinden wij erg vervelend en wij komen graag met je in contact. Neem contact met ons op.

Voor de meeste vragen is je eigen, of de dichtstbijzijnde, vestiging het eerste aanspreekpunt. Heb je vragen over de webshop? Neem dan contact op met onze webshop helpdesk

IJzerwaren - BMN IJzerwaren